5. GARANTIA PRODUSELOR 5.1 Vanzatorul garanteaza Cumparatorului ca marfurile vandute sunt noi si corespund cerintelor legale referitoare la introducerea pe piata in Romania. 5.2. Termenul de garantie pentru marfurile livrate de Vanzator Cumparatorului care sunt revandute catre Consumatori este cel prevazut la pct. 4.1-4.6 din Certificatul de Garantie emis de Vanzator. 5.3 Procedura si Conditiile de acordare a garantiei catre Consumatori si Exceptiile care exonereaza raspunderea Vanzatorului privind garantia marfurilor sunt prevazute in Certificatul de Garantie, care face parte integranta din prezentul contract. 4/4 5.4 Cumparatorul va elibera Consumatorilor, cu ocazia revanzarii marfurilor cumparate de la Vanzator, Certificatul de garantie emis de Vanzator, completand in mod corespunzator rubricile de la pct. 9 si 10 ale certificatului. Vanzatorul va pune la dispozitia Cumparatorului Certificatele de Garantie necesare pentru a fi eliberate Consumatorilor, prin intermediul aplicatiei electronice online AICAT. 5.5 In perioada de garantie a marfurilor Cumparatorul va primi reclamatiile formulate de Consumatori in legatura cu neconformitatea/viciile ascunse ale produselor/materialelor introduse pe piata de Vanzator, pe care Consumatorii le-au achizitionat de la Cumparator iar acesta la randul sau de la Vanzator. 5.6 Reclamatiile impreuna cu fisa de retur/ cererea de retur si documentele prevazute la pct.6.3 lit. a-f din Certificatul de garantie produsului/materialului neconform ori cu vicii ascunse vor fi transmise Vanzatorului in maxim 24 de ore de la primirea fisei de retur aprobata de Vanzator. 5.7 Daca Vanzatorul constata ca reclamatia Cosumatorului este intemeiata, va preda Cumparatorului in termen de 15 zile calendaristice de la data depunerii reclamatiei de catre Consumator, produsul remediat/inlocuit, pentru a fi remis acestuia. In cazul in care reclamatia nu este intemeiata, ori este incidenta vreuna din situatiile prevazute de pct. 7 din Certificatul de Garantie, Vanzatorul va respinge reclamatia Consumatorului, comunicandu-i in scris Cumparatorului, motivele care au condus la decizia de respingere si cheltuielile aferente cercetarii reclamatiei care trebuie platite de consumator. 5.8. Termenul de garantie pentru marfurile livrate de Vanzator Cumparatorului este stipulat in Certificatul de Garantie. 5.9 Pentru orice problema aparuta la un produs/material aflat in perioada de garantie acordata de Vanzator, Cumparatorul are obligatia sa se adreseze numai acestuia. Interventia prin mijloace proprii sau adresarea catre alt Vanzator atrage nulitatea garantiei produsului/materialului. 6. SUSTINEREA CUMPARATORULUI – DERULAREA AFACERILOR 6.1 Politica remunerarii Cumparatorului se va face in functie de rezultatele de perfomanta, care includ: valoarea marfurilor achizitionate, actiunile de marketing, reclama, publicitate a serviciilor Augsburg, inclusiv studiul pietei, promovarea serviciilor la nivel local si national, numarul si dimensiunea reperelor din aceeasi grupa de marfa. Bonificatiile periodice vor fi la latitudinea Vanzatorului si pot fi acordate in functie de valoarea achizitiilor sub forma de cote procentuale in baza facturilor emise de Vanzator. Vanzatorul va efectua platile privind bonusurile, inclusiv a tichetele cadou in baza Legii 193/2006, exclusiv catre societate. Aceste bonificatii vor fi stabilite, de regula, in cazul fiecarei campanii/promotii si vor face obiectul unor procese-verbale de predareprimire care vor constitui parte integranta a acestui contract. Procesele-verbale de predare-primire semnate de catre parti, vor constitui si dovada deplina a predarii catre cumparator a tichetelor cadou sau a altor forme de bonificare, dupa caz.